Οι συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως μέσο αναζήτησης των προϊόντων και των υπηρεσιών που τους ενδιαφέρουν, ενώ πολλοί θεωρούν ένα website επιβεβλημένο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Ας δούμε τους κυριότερους λόγους που οδηγούν σε αυτή την άποψη.
Περισσότεροι πελάτες
Αποκτήστε μια δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο που θα εξασφαλίσει την αναγνωρισιμότητα που επιθυμείτε για την επιχείρησή σας, προσελκύοντας νέους πελάτες. Όταν κάποιος κάνει αναζήτηση με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά (που θα ορίσουμε για να ανταποκρίνονται σε αυτά που προσφέρει η επιχείρησή σας), το website σας θα εμφανίζεται στα πρώτα αποτελέσματα.
Περισσότερη διαφήμιση με λιγότερο κόστος
Έχοντας ένα website σας δίνεται η δυνατότητα να προβάλλετε την επιχείρησή σας διεθνώς, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα με πολύ χαμηλό κόστος. Είναι η πιο συμφέρουσα διαφήμιση που θα μπορούσατε να κάνετε.
Ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια
Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, ενσωματώστε τη διεύθυνση του website σας στην τρέχουσα διαφημιστική σας καμπάνια. Σύντομα θα δείτε σημαντική αύξηση στην ηλεκτρονική και φυσική επισκεψιμότητα της επιχείρησής σας.
Εξοικονόμηση χρόνου
Ένα επαγγελματικό website περιλαμβάνει δείγμα από τη δουλειά σας και απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο για σας και τους πελάτες σας, αφού όσοι τελικά σας προσεγγίσουν θα γνωρίζουν εκ των προτέρων τι θέλουν από εσάς, διευκολύνοντας έτσι την πώληση.
Συστάσεις μέσα από το website σας
Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την επιτυχημένη μέθοδο των συστάσεων και ηλεκτρονικά, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας με το πάτημα ενός κουμπιού να μοιραστούν ενδιαφέρουσες πληροφορίες ή/και να σας προτείνουν σε φίλους που πιθανόν να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αλλά δεν γνωρίζουν για σας.
Οργάνωση πελατολογίου
Συγκεντρώνοντας στοιχεία των πελατών σας (εφόσον αυτοί το επιθυμούν) μέσα από φόρμες και διαγωνισμούς, μπορείτε εύκολα να τους ενημερώνετε για οτιδήποτε θέλετε να προωθήσετε μελλοντικά, π.χ. προσφορές σε επιλεγμένα είδη.
Σχέσεις εμπιστοσύνης
Για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό πρέπει να οικοδομήσετε με τους πελάτες σας μία σχέση εμπιστοσύνης. Δε φτάνει να γνωρίζετε ποιοι είναι. Κυρίως πρέπει να γνωρίζετε τι θέλουν. Κρατήστε τους ενήμερους για τις εξελίξεις στο χώρο σας, για προσφορές και νέες παραλαβές, στείλτε τους ευχές και κρατήστε προσωπική επαφή μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.