Πώς θα προωθήσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικά κατά τη διάρκεια των εορτών; Η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι ιδανική ευκαιρία για να προωθήσει κανείς τα προϊόντα της επιχείρησής του. Στο άρθρο αυτό συγκεντρώσαμε κάποιες ιδέες που θα σας βοηθήσουν να μπείτε στο κλίμα των ημερών, να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
1. Στολίστε την ιστοσελίδα σας
Όπως διακοσμείτε το φυσικό σας κατάστημα, έτσι μπορείτε να δώσετε μία γιορτινή ατμόσφαιρα και στην επαγγελματική σας ιστοσελίδα. Διακοσμήστε την λοιπόν με Χριστουγεννιάτικα banners, φωτογραφίες, βίντεο και ευχές, αντικαταστήστε το λογότυπό σας με την Χριστουγεννιάτικη έκδοσή του και επιλέξτε επίκαιρα θέματα για να αναρτήσετε στο blog σας. Μια αλλαγή στην εμφάνιση και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας δείχνει στον επισκέπτη ότι συμβαδίζετε με την εποχή, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ακόμα μεγαλύτερες πωλήσεις.
2. Αλλάξτε διάθεση στα Social Media
Εάν διατηρείτε εταιρικές σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, δώστε εορταστική διάθεση και σε αυτές. Αλλάξτε την εμφάνιση της σελίδας με επίκαιρες φωτογραφίες, άρθρα και βίντεο, ενώ μην παραλείψετε να προωθήσετε τυχόν διαφημιστικές σας καμπάνιες. Οι καταναλωτές αναμένουν από εσάς εορταστικές προσφορές και εκπτώσεις για να κάνουν τις αγορές τους.
3. Κάντε χρήση του Email Marketing
Ήρθε η ώρα να αξιοποιήσετε την λίστα με τα emails των πελατών και συνεργατών σας, αποστέλλοντάς τους μία ηλεκτρονική κάρτα ευχών. Με αυτόν τον τρόπο, οι σχέσεις σας γίνονται καλύτερες και πιο προσωπικές, γεγονός που συμβάλλει στην αφοσίωσή τους προς την επιχείρησή σας. Φυσικά, μπορείτε να ενημερώσετε τους ήδη υπάρχοντες, αλλά και υποψήφιους πελάτες σας για τις εορταστικές σας προσφορές και εκπτώσεις στέλνοντας μαζικά email.
4. Διοργανώστε έναν ηλεκτρονικό διαγωνισμό
Οι διαγωνισμοί είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να προωθήσετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας, αυξάνοντας έτσι το πελατολόγιό σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι οργάνωσης και εκτέλεσης ενός ηλεκτρονικού διαγωνισμού, γι’αυτό θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην προετοιμασία του. Κάποια βασικά ερωτήματα που πρέπει να θέσετε στον εαυτό σας πριν ξεκινήσετε είναι τα εξής: σε ποιούς απευθύνεστε, τι δώρα θα τους χαρίσετε, τι πρέπει να κάνουν για να συμμετάσχουν, πόσο θα διαρκέσει ο διαγωνισμός, πώς θα αποφασιστεί ο νικητής, πώς θα ανακοινωθεί κτλ.
5. Κάντε μια φιλανθρωπική καμπάνια
Δεν υπάρχει πιο κατάλληλη περίοδος για κοινωνική προσφορά από αυτή των Χριστουγέννων. Επιλέξτε μία ευπαθή ομάδα ή κάποιο ίδρυμα που θέλετε να βοηθήσετε και οργανώστε την καμπάνια σας. Έπειτα, προωθήστε την μέσα από την ιστοσελίδα, τα social media και το email σας για να γίνει γνωστή και να φέρει αποτέλεσμα.