Μήπως να έκανες κι εσύ το ίδιο;
Ο Γιώργος ήταν ένας επιχειρηματίας με πολλές σκοτούρες που έτρεχε όλη την ημέρα για να εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεών του. Έχοντας δύο καταστήματα ήταν αναγκασμένος να πηγαινοέρχεται και να μιλάει πολλές ώρες στο τηλέφωνο για να φέρει εις πέρας τις καθημερινές του εργασίες. Για το προσωπικό του δε, αφιέρωνε πολύ χρόνο και χρήμα, αφού έπρεπε να φροντίζει ο ίδιος για την εκπαίδευση, την επίβλεψη, την μισθοδοσία και την απόδοση των υπαλλήλων του.
Μια μέρα επισκέφτηκε την RiverWeb και συζήτησε μαζί μας τα προβλήματά του με σκοπό την εξεύρεση μίας λύσης που θα διευκόλυνε την καθημερινότητά του και θα του εξοικονομούσε και χρόνο και χρήμα. Την επομένη παρουσιάσαμε στον Γιώργο την πρότασή μας κι εκείνος την δέχτηκε με χαρά.
Σήμερα, ο Γιώργος έχει τον απόλυτο έλεγχο των επιχειρήσεών του από το γραφείο του, αφού μπορεί να παρακολουθεί τα πάντα μέσα από το εμπορικό πρόγραμμα που εγκαταστήσαμε στον υπολογιστή του.
- Τη διαθεσιμότητα των προϊόντων του (ανά ράφι, αποθήκη, κατάστημα)
- Τις καρτέλες των πελατών/προμηθευτών του (καταχώριση νέων μόνο με το ΑΦΜ, στοιχεία επικοινωνίας, τιμολογική πολιτική, αγορές, οφειλές, εκπτώσεις, σύστημα επιβράβευσης με πόντους/κουπόνια)
- Όλα τα είδη παραστατικών (αποδείξεις λιανικής, τιμολόγια, δελτία αποστολής κτλ.)
- Το προσωπικό του (ανά βάρδια, ημερομηνία, υπάλληλο, χώρο)
- Την πορεία των επιχειρήσεών του (έσοδα-έξοδα ανά ημέρα/μήνα/έτος, στατιστικά πωλήσεων ανά είδος/ομάδα/ημερομηνία/κατάστημα)
Σήμερα, ο Γιώργος έχει μειώσει τα έξοδα τηλεφωνίας και έχει κερδίσει ψηφιακές δυνατότητες που δεν είχε πριν, επιλέγοντας τη λύση της VoIP τηλεφωνίας.
- Έχει κοινό τηλεφωνικό κέντρο για τα καταστήματά του με εσωτερικό αριθμό για κάθε θέση εργασίας. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες του εξυπηρετούνται άμεσα, ενώ ο ίδιος εξοικονομεί χρήματα από πάγια τηλεφωνικών συνδέσεων.
- Έχει κρατήσει τον παλιό του αριθμό, αυτόν που γνώριζαν οι πελάτες του.
- Οι εισερχόμενες κλήσεις του δρομολογούνται όπως εκείνος επιθυμεί (ποια συσκευή θα χτυπήσει πρώτη, δεύτερη κτλ. όταν καλεί κάποιος)
- Οι εξερχόμενες κλήσεις του έχουν πολύ χαμηλότερο κόστος και σε σταθερά και σε κινητά, μειώνοντας αισθητά τα πάγια έξοδά του.
- Απολαμβάνει ψηφιακές ευκολίες μέσω των VoIP συσκευών: αναγνώριση/αναμονή/προώθηση κλήσης, σύσκεψη πολλών γραμμών ταυτόχρονα, τηλεφωνικός κατάλογος, ταχείες κλήσεις κτλ.
Σήμερα, ο Γιώργος έχει την εποπτεία των καταστημάτων του όποτε το θελήσει και χωρίς να χρειάζεται η φυσική του παρουσία στον χώρο μέσω συστημάτων παρακολούθησης.
- Παρακολουθεί με κάμερες τα πιο σημαντικά γι’αυτόν σημεία (ταμείο, είσοδος, αποθήκη) 24 ώρες το 24ωρο με καθαρή εικόνα ακόμη και τη νύχτα.
- Έχει πρόσβαση στις κάμερες από τον υπολογιστή, αλλά και το κινητό του τηλέφωνο κι άρα εποπτεία του χώρου όπου κι αν βρίσκεται.
- Έχει τη δυνατότητα να ανατρέξει σε βίντεο προηγούμενης μέρας και να δει την κινητικότητα συγκεκριμένης χρονικής περιόδου που θα επιλέξει.
- Σε περίπτωση παραβίασης λαμβάνει αυτόματη ειδοποίηση με φωτογραφία στο email του, ώστε ακόμη κι αν ο διαρρήκτης καταστρέψει την κάμερα, να τον έχει ήδη καταγράψει.
Σήμερα, ο Γιώργος είναι ένας σύγχρονος επιχειρηματίας με αυτοπεποίθηση και όραμα. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, αλλά και της τεχνογνωσίας μας, έχει αυτοματοποιήσει τις καθημερινές του εργασίες, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα, ενώ σκέφτεται ήδη πώς θα αναπτύξει τις επιχειρήσεις του ακόμη περισσότερο.
Εάν σκέφτεσαι όπως ο Γιώργος, θα χαρούμε να σε ακούσουμε!!!